Des del BLOC Compromís de Vinalesa convidem a què el veïnat reclame davant l’augment desorbitat del rebut de l’aigua.

L’increment de la taxa de tractament de residus que gestiona l’Entitat Metropolitana (EMTRE) fou aprovat pels representants del PP el passat mes de setembre. Per vore com vos afecta açò, tan sols heu de mirar el rebut del darrer trimestre de 2011, on s’aprecia l’augment ( un 152% més) respecte a trimestres anteriors.

El proper dijous dia 9 de febrer de 18.00 a 20.00 de la vesprada estarem a la nostra seu (C/Major 4) per repartir i recollir les reclamacions. El document haurà d’estar signat pel titular. Des de tots els col·lectius del BLOC de l’Horta Nord, es recolliran reclamacions individuals que seran tramitades a la seu de l’Entitat Metropolitana de Tractament de Residus (EMTRE).

Des del BLOC Compromís de Vinalesa no ens posicionem en contra de la taxa de tractament de residus ni de l’EMTRE. De fet, considerem que mancomunar estos serveis amb altres pobles de la comarca, és el camí a seguir, tant per reduir despeses, com per avançar cap a un model de comarca interconnectada i solidària. Ara bé, front un augment derivat de la mala gestió del PP, des del BLOC Compromís de Vinalesa considerem injust que siguen les veïnes i els veïns els qui paguem la jugada. Tampoc entenem que no s’incloguen bonificacions de caire social per les famílies amb menys recursos i que no es plantege cap incentiu als pobles de la comarca que reduïsquen la generació de residus, com plantejàrem des del BLOC Compromís.