El passat dissabte 2 de febrer organitzàrem un acte sobre el transport públic al saló de plenaris de l’Ajuntament de Vinalesa. L’acte va servir per explicar el nostre posicionament i per donar a conéixer el model que defensem des del BLOC Compromís de Vinalesa. Per això, comptàrem amb la presència de Joan Ribó, portaveu de Compromís a l’Ajuntament de València i representant de la coalició a l’EMT. Ribó explicà quines són les conseqüències del model actual i la situació en què es troba l’EMT. Criticà la falta de planificació i la falta de subvencions estatals. Front açò, reivindicà l’aposta metropolitana de Compromís com la ferramenta necessària per tal de dissenyar les polítiques de mobilitat Per acabar, es posà a la nostra disposició per tractar de millorar l’actual servei i reivindicar que els autobusos entren dins del poble i ens animà a continuar treballant de manera conjunta per avançar cap a un model sostenible de mobilitat.

En els següents enllaços podeu trobar les intervencions de Joan Ribó i del nostre regidor.

Vídeo resum de la intervenció de Joan Ribó

Intervenció de Joan Ribó sobre el transport públic i les alternatives metropolitanes

Què ha fet el BLOC Compromís durant el darrer any