El dissabte 13 de desembre començàrem la Tardor Cultural amb la pintada d’un mural reivindicatiu a la paret de la seu del carrer Major. En la vida tot no és o blanc o negre. Hi ha molts colors, hi ha molts matisos, i això volíem demostrar amb este acte. Gent diversa, amb idees compartides o diferents, unida per reivindicar els valors comunitaris i el sentiment de pertinença al nostre poble.

El diumenge 14 de desembre, a l’Espai Jove, presentàrem el documental “El cant de les arrels” sobre el cantaor Pep Gimeno Botifarra. Comptàrem amb la presència del director Albert Montón, que ens explicà els motius que el mogueren a documentar la vida i els orígens del cant del Botifarra. Al nostre canal de youtube podeu vore un resum de la seua intervenció (Enllaç al vídeo).

Des de l’Assamblea de Compromís volem donar les gràcies a totes les persones que participàreu en els actes i especialment a les persones que col·laboràreu i ens ajudàreu a fer possible la Tardor Cultural d’enguany.