Compromís per Vinalesa ens presentem a les eleccions per a governar. Després de quatre anys d’una oposició constructiva i propositiva, ens presentem amb un equip renovat, de gent valenta i amb espenta. Volem millorar Vinalesa amb un projecte on tothom té cabuda.

Som gent que formem part activa de l’associacionisme de Vinalesa i que podem aportar molt a l’Ajuntament, gent que ens hem convocat al voltant d’un projecte de poble i que oferim el nostre treball per a millorar-lo. Un col·lectiu amb un perfil jove i amb la voluntat d’ajuntar il·lusions per fer la Vinalesa que volem.

Ferran Pardo repetix al capdavant de la candidatura. Amb 25 anys i una legislatura com a regidor a l’Ajuntament. Compromís per Vinalesa aportarem un aire fresc al govern municipal i durem a terme noves propostes i iniciatives per a millorar el nostre poble, lluny de confrontacions estèrils i amb el valencianisme progressista i l’ecologisme com a valors.