Este matí hem rebut la visita de la nostra companya Maria Josep Amigó, regidora de Compromís Bonrepòs i Mirambell i vicepresidenta de la Diputació de València. Ferran i Víctor, junt a Alba com alcaldessa, l’hem acompanyada per tal que conega on hem invertit i volem invertir els fons (PPOS, IFS, SOM) que la Dipu ens transfereix.

Maria Josep s’ha interessat per l’esforç que des de #Vinalesa fem per mantindre la nostra volguda Fàbrica de la Seda en les millors condicions. Ha visitat la Nau, la Biblioteca, el Gimnàs i el pati que tant necessitem convertir en la plaça major amb la pavimentació i recollida de pluvials.

Maria Josep també ens ha comunicat que el conveni per al camp de futbol de gespa es troba en els darrers tràmits administratius per convertir-se en realitat. La Diputació de València aportarà 200.000€, un recolzament sense el qual el nostre poble no podria afrontar esta gran i reivindicada inversió.

Hem finalitzat el matí amb un agradable passeig per l’horta entre Vinalesa i Bonrepòs i Mirambell. Un gust poder contemplar com després d’anys, l’horta es protegeix d’anys d’especulació i depredació.