El PP de Vinalesa proposa reduïr l’ajuda a la cultura musical

Al darrer plenari del 18 de desembre es votava una modificació del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament i la Societat Renaixement Musical de Vinalesa. Esta modificació que s’aprovà per majoria absoluta amb el vot en contra del PP, té com a objectiu facilitar a la societat musical l’accés a les ajudes de Conselleria per a les escoles de música integrades a a xarxa pública, sense tocar la quantitat econòmica que l’Ajuntament fa.

L’esforç que la SRM ha fet per tal d’integrar la seua escola de música a dita xarxa pública sembla ser no té el reconeixement del Partido Popular a Vinalesa que proposava reduïr l’ajuda municipal. El conveni que regula esta ajuda fou aprovat mesos enrere per unanimitat. Ara, que el que s’ha fet es mantindre la quantitat i modificar alguns conceptes, es troba amb la contra del PP.

Des de Compromís ho tenim clar: ens creem la tasca social i cultural de les societats musicals valencianes, i específicament de les escoles de música. Ha estat el Govern del Botànic el qui ha declarat les bandes de música com a Bé d’Interés Cultural, o ha multiplicat les ajudes públiques a les societats musicals.

Al vídeo del ple podeu vore les intervencions de la portaveu del PP així com del nostre portaveu Víctor Martínez Puchol defensant la modificació del Conveni.

Arxivat en: Cultura i Educació, Moviments Socials