Anit l’Espai la Nau-Julio Martínez es va omplir de somriures i complicitats en l’acte de presentació del que volem siga el nou alcalde de Vinalesa: Víctor Martínez Puchol.

Les amigues i amics de Vinalesa que ens acompanyaren varen gaudir dels parlaments de Nathalie Torres, candidata a les Corts Valencianes per València i de Maria Josep Amigó, regidora a Bonrepòs i Mirambell i Vicepresidenta de la Diputació Provincial. També vàrem comptar amb una ampla representació dels col·lectius dels pobles de la comarca, així com de Vicent Grande, secretari comarcal de Compromís-Horta Nord.

Ferran Pardo va donar la benvinguda i presentà les convidades. Nathalie Torres, ens parlà de les Primàries de Compromís i va agrair l’ample suport que havia rebut de Vinalesa, del treball del Govern del Botànic a la Generalitat i es centrà en els avanços de la Conselleria d’Educació, on ha treballat en la Direcció General de Política Lingüística. Amigó va parlar dels vincles personals amb el nostre poble, del canvi que ha suposat l’entrada de Compromís a la Diputació i de les principals fites assolides: la protecció de l’Horta, la inversió que ha arribat a tots els pobles independentment del color del govern, i d’haver acabat en els anys foscos de la corrupció.

Víctor Martínez amb Maria Josep Amigó (esquerra) i Nathalie Torres (dreta)

Tancà l’acte Víctor Martínez, candidat a l’alcaldia de Vinalesa per Compromís que va pronunciar unes sentides paraules recordant al qui ha sigut “el mestre polític: Julio Martínez Blat”, tant per a ell com per als companys de corporació Ferran Pardo, Alba Catalunya i Diego Perona, que també acceptaren la invitació i acudiren a la presentació.

Víctor Martínez Puchol es va mostrar satisfet del treball realitzat i convençut que encara queda molt per fer. “Vull ser el vostre alcalde, perquè ara necessitem un alcalde del segle XXI, que conega l’Ajuntament de hui, que conega els reptes que la joventut planteja, revertir el canvi climàtic o treballar per tal que les dones seguisquen situant-se en igualtat en qualsevol àmbit de la vida” afirmà.