Ahir es presentà la campanya de Convivència Animal que les regidories de Participació Ciutadana i de Sostenibilitat, ambdues coordinades pel nostre company Víctor Martínez Puchol, ha organitzat per a les properes setmanes.

L’objectiu de la campanya és donar solucions als problemes quotidians que es generen al voltant de la tinença de mascotes a les nostres cases i als espais públics. La campanya compta amb la col·laboració de tres entitats sense ànim de lucre especialitzades en estos aspectes: Caniland, Acavall i Simbiosi Espai Ambiental.

Es realitzaran tallers d’educació canina per a la població escolar així com per a la població en general. També es difondrà una enquesta ciutadana per tal de recollir les opinions, inquietuds i propostes per a futures accions de l’Ajuntament.

La regidoria que dirigeix el regidor de Compromís Víctor Martínez du treballant en la convivència animal a Vinalesa des de la legislatura passada quan s’impulsà una campanya de difusió de l’Ordenança Municipal de Tinença d’Animals de Companya i el Registre d’Animals Domèstics. També ha signat un conveni amb “Conexión Felina” per al control, posada en valor i esterilització de les colònies de gats al municipi.